KEVYT, AINUTLAATUINEN DESIGN, UUSI RUNKO
Täysin uusi R 1300 GS on edeltäjiään kompaktimpi ja tehokkaampi. 145 hv ja 149 Nm:n maksimi vääntömomentti tekevät siitä kaikkien aikojen tehokkaimman GS moottoripyörän.
Täysin uusi R 1300 GS on edeltäjiään kompaktimpi ja tehokkaampi. 145 hv ja 149 Nm:n maksimi vääntömomentti tekevät siitä kaikkien aikojen tehokkaimman GS moottoripyörän.
Sen täydellinen ajovaste ja tasainen käynti takaavat vertaansa vailla olevan sopivuuden kaikkiin ajotilanteisiin ja mihin maastoon tahansa.
Innovatiivisilla varusteilla on vain yksi tavoite: keskittyä ajokokemukseen ja samalla vastata vaativien GS-kuljettajien tarpeisiin.
Uuden sukupolven puoliaktiivisen DSA -alustan, Riding Assistant -anturien ja Matrix LED -ajovalojen ansiosta uusi R 1300 GS on suurten volyymien adventure moottoripyörien eturintamassa.
Uusi adaptiivinen alustan korkeudensäätö, comfort ohjaustanko, ja laaja valikoima istuin-, jalkatappi- ja vipuvaihtoehtoja tarjoavat entistä enemmän vaihtoehtoja räätälöidä GS täydellisesti henkilökohtaisiin tarpeisiisi. Ja koska GS tunnetaan ja on kuin kotonaan kaikilla mantereilla maailmassa, BMW R 1300 GS saa uusia faneja – juurikin entistä laajemman ergonomiavalikoiman ansiosta.
Uusi BMW R 1300 GS, tehty juuri sinua varten.
Boxer -moottori
Uusi GS on varustettu 1300 cm³ Boxer-moottorilla, jossa on nestejäähdytys, maksimiteho 107 kW (145 hv) ja suurin vääntömomentti 149 Nm. Uusi moottori on siten suorituskyvyltään ja vääntömomentiltaan huomattavasti edeltäjänsä yläpuolella.
Moottorin tilavuus: 1.300 cm³
max. moottorin teho: 145 hv
max. vääntömomentti: 149 Nm
Ajoneuvon paino (kuivapaino): 237 kg (-12 kg verrattu R1250GS)
Min. istuinkorkeus: 800 mm
Istuinkorkeus max. : 890 mm
Ulkonäkö ja ergonomia
Uusi Matrix LED ajovalo
Vilkut integroitu käsisuojiin
Litteä polttoainesäiliö → parempi ajoasento, ergonomia
Vähemmän turbulenssia → pienempi kypärämelu
Keskitetty ajoneuvon massa + vähemmän painoa = huomattavasti helpompi käsiteltävyys.
Uusi BMW Motorrad EVO Telelever etujousitus
• innovatiivinen ulkonäkö
• Lisää ajovakautta ja helpottaa käsittelyä
Uusi takarunko
• Lyhyt perä, vaikuttava ulkonäkö
• Ainutlaatuinen muotoilu
Älypuhelimen säilytyslokero USB-A-latausliitännällä
Including Nordic standard equipment:
237 kg DIN weight (Road ready)
EU5+, 2 cylinder Boxer-engine, air/coolant cooled of 1’300 cm3, power output 107 kW/ 145 hp, 149 nm, Anti hopping clutch, BMW ShiftCam, Shaft drive, Cast aluminium wheels, BMW Motorrad EVO Paralever, BMW Full integral ABS Pro, Dynamic Brake control, Rear pre-load adjustable, BMW Motorrad EVO Telelever, Steering stabilizer, Tyre pressure control, Rear suspension strut with travel-dependent damping (WAD), Rear rebound adjustable, 12V socket, Dynamic brake light, Electronic immobilizer, Coloured TFT screen, Multifunctional indicators lights rear, Li-Ion starter battery, Dynamic cruise control with brake function (DCC), BMW Motorrad Matrix LED headlights, Heated grips, Comfort turn indicators, LED Daytime riding light (DRL), Multi-Controller, On-board computer, 2 separate seats, Riding Modes, Luggage rack, Handbrake and Clutch lever adjustable, Keyless Ride, Hand protection small incl. LED indicator, Engine skid plate, Storage comartment w/ USB charger, Windscreen adjustable, Detachable license plate holder, Connectivity, Hill start control, Dynamic engine brake control (MSR)
Seat height: 850 mm
Tarvitsetko pyörän ostoon rahoituksen?
Ei huolta, EMC:ltä löydät erilaisia rahoitusvaihtoehtoja tarpeesi mukaan.
Lisätietoa rahoituksista löydät täältä.
Toimitamme laitteen myös halutessasi kotiisi.
Kysy lisää myyjiltämme: mpmyynti@emc24.fi tai 08 534 6550
Ota rohkeasti yhteyttä jos sinulla on kysyttävää:
Liity uutiskirjeemme tilaajaksi ja saat uutiset ja tarjoukset tietoosi aina ensimmäisenä!