400-kuutioisten urheilupyörien luokkaan Kawasaki tuo vallankumouksellisen Supersport-mallin. Ninja ZX-4R:ssä on luokkansa tehokkain 400-kuutioinen rivinelonen kompaktissa rungossa. Niin radalla kuin kadullakin, Ninja ZX-4R:n ennennäkemättömän tehon, jännittävän korkeakierroksisen ulvonnan ja terävän, ketterän käsiteltävyyden kokeminen herättää varmasti sisäisen Supersport-ajajan sinussa.
400-kuutioisten urheilupyörien luokkaan Kawasaki tuo vallankumouksellisen Supersport-mallin. Ninja ZX-4R:ssä on luokkansa tehokkain 400-kuutioinen rivinelonen kompaktissa rungossa. Niin radalla kuin kadullakin, Ninja ZX-4R:n ennennäkemättömän tehon, jännittävän korkeakierroksisen ulvonnan ja terävän, ketterän käsiteltävyyden kokeminen herättää varmasti sisäisen Supersport-ajajan sinussa.
399 cm³ Sylinteritilavuus
57 kW {77 hv} / 14500 min Maksimiteho
Ristikkorunko optimoidulla jäykkyystasapainolla
Kawasakin edistyksellisellä dynaamisella jäykkyysanalyysillä suunniteltu, korkealujuusteräksestä valmistettu ristikkorunko tarjoaa tarvittavan tasapainon lujuuden ja rungon jouston välillä Ninja ZX-4R:n ketterän supersport-tyyppisen käsittelyn saavuttamiseksi.
Superbike-maailmanmestaruussarjasta inspiroitunut rungon suunnittelu
Tärkeät rungon mitat (painopisteen sijainti, takahaarukan nivelen sijainti, moottorin akselien sijainnit, caster-kulma jne.) ovat saaneet inspiraationsa Kawasakin World Superbike Ninja ZX-10RR -kilpapyörästä, tuoden WorldSBK:n rungon suunnittelufilosofian 400-kuutioiseen luokkaan.
Täysin uusi rivinelosmoottori
Uusi 399 cm³ nestejäähdytteinen DOHC-rivinelosmoottori työntää teknologian rajoja ja johtaa mukavasti 400-kuutioisten luokkaa*. Muista Ninja ZX -malleista saaduilla tiedoilla kehitetty tehomoottori tarjoaa luokkansa parhaan tehon ja kierrosalueen, joka ulottuu yli 15 000 kierrokseen minuutissa.
Luokkansa johtava moottorin suorituskyky
Kawasaki vie 400-kuutioisen moottorin suorituskyvyn uudelle tasolle saavuttaen ennennäkemättömän 57 kW:n (77 hv) tehon. Moottorin ulvonta sen kierrosten noustessa yli 15 000 kierrokseen minuutissa lisää ajajan jännitystä. Nopeasti kiertävää luonnetta ja välitöntä kaasuvasteetta täydentää joustava luonne, joka tarjoaa vahvan vääntömomentin matalilla ja keskikierroksilla kaupunkiajoon sekä ulvovan korkeakierroksisen tehon, joka on ihanteellinen urheilu- tai rata-ajoon. Hienoa, että sain tallennettua nämä tiedot. Nämä käännökset antavat kattavan kuvan Ninja ZX-4R:n teknisistä ominaisuuksista ja suorituskyvystä. Tekstit sopivat erinomaisesti EMC24:n markkinointimateriaaleihin ja tuotekuvauksiin.
Kaksois-etulevyjarrut
ZX-4R:n kaksi ø290 mm etujarrulevyä ja radiaalisesti kiinnitetyt yksipalaiset jarrusatulat tarjoavat varman pysähtymisvoiman sekä erinomaisen jarrutuntuman, joka herättää luottamusta niin radalla kuin kadullakin.
Voimakas Ninja ZX -muotoilu
400-kuutioisen luokan tehokkaimmalle pyörälle sopivasti Ninja ZX-4R:n aggressiivinen Ninja-muotoilu huokuu hillityn voiman ja räjähtävän toiminnan ilmapiiriä.
Korkeakierroksinen Suorituskyky
Yli 15 000 kierrokseen ulottuva punaraja kertoo sen ulvontapotentiaalista, ja tässä moottorissa on kilpa-ajosta inspiroitunutta teknologiaa, jota löytyy myös Ninja ZX-10R:stä. Korkeat kierrokset tuottavat tunnusomaisen, jännittävän moottoriäänen, joka on ominaista Kawasakin tehokkaalle rivinelosmoottorille.
Älypuhelinyhteys
Mittaristoon sisäänrakennettu Bluetooth-teknologia mahdollistaa yhteyden älypuhelimiin ”RIDEOLOGY THE APP” -sovelluksen kautta, mahdollistaen ajajien pääsyn mittariston toimintoihin parantaen ajokokemusta.
Ergonomia hallintaa ja mukavuutta varten
Luonnollisen aggressiivinen ajoasento (enemmän eteenpäin kallistunut kuin Ninja 400:ssa, mutta silti hieman rento) antaa ajajien hyödyntää Ninja ZX-4R:n ketterää käsittelyä. Polttoainesäiliö tuntuu hoikalta edistäen hyvää kontaktia pyörään, kun taas kiinteän istuintyynyn muoto helpottaa ajajan painonsiirtoa urheilullisessa ajossa ja on mukava pidemmillä matkoilla.
Korkealaatuinen jousitus
Ninja ZX-4R:n ø37 mm USD-etuhaarukka käyttää SFFBP-sisäosia tarjoten sekä rata-ajon suorituskykyä että jokapäiväistä käytettävyyttä, kun taas Horizontal Back-link -takajousitus tarjoaa progressiivisen luonteen. Ninja ZX-4RR:n etuhaarukka sisältää säädettävän esijännityksen tarjoten lisää säätömahdollisuuksia.
Ram Air -ilmanotto
Keskelle sijoitettua Ram Air -ilmanottoa täydentää Ninja H2:sta saadun palautteen perusteella suunniteltu sivussa oleva Ram Air -kanava, joka ohjaa ilman ilmanpuhdistimeen ja edistää erinomaista suorituskykyä. Sen aggressiivinen ulkonäkö ja imuääni täydentävät ulvovan rivinelosmoottorin kokemusta ja identifioivat pyörän visuaalisesti yhdeksi Kawasakin Ninja ZX -malleista.
Täys-LED-valaistus
Kaksoisetuajovaloista Ninja ZX-10R:stä inspiroituun takavaloon, kaikki Ninja ZX-4R:n valot ovat LED-tekniikkaa.
Integroidut ajotilat
Neljä integroitua ajotilaa (Sport, Road, Rain tai Rider (manuaalinen)) tekevät helpoksi valita sopivan pidonhallinnan ja tehotilan vallitseviin ajo-olosuhteisiin.
TFT-värinäyttö Circuit-ajotilalla
4,3 tuuman täysdigitaalinen TFT-värinäyttö valittavilla näyttötiloilla (Normaali, Rata) näyttää selkeästi tärkeimmät tiedot niin kadulla kuin radallakin. Rata-tila näyttää korostetusti vaihteen asennon, kierrosajat ja kierrosluvun yli 10 000 kierroksen yläpuolella.
Laadukkaat Komponentit ja Ominaisuudet
ABS-JARRUJÄRJESTELMÄ
ABS-järjestelmä estää etu-ja takapyörän lukkiutumisen jarruttaessa liukkaalla tienpinnalla tai kovassa jarrutuksessa ja helpottaa kuljettajaa hallitsemaan pyörää.
VAAKATASOINEN TAKAJOUSITUS
Takajousituksessa vaimennusyksikkö on takahaarukan yläpuolella vaakatasossa. Sijoituksella saadaan enemmän tilaa suuremmalle äänenvaimentimen esikammiolle, jolloin voidaan käyttää pienempikokoisia äänenvaimentimia.
ELECTRONIC THROTTLE VALVES
Electronic Throttle Valves allow the ECU to deliver the ideal amount of fuel and air to the engine.
YHDISTELMÄLUISTOKYTKIN
FCC Assist & Slipper -kytkimessä on käyttöä keventävä mekanismi ja luistokytkin estämään takapyörän pidon menettämistä vaihdettaessa pienemmälle vaihteelle.
3-MODE KTRC-LUISTONESTOJÄRJESTELMÄ
3-Mode KTRC- luistonestojärjestelmästä löytyy kolme asetusvaihtoehtoa niin sporttiseen kuin varovaisempaan ajoon liukkaalla alustalla.
TEHONVALINTAJÄRJESTELMÄ
Tehonvalintajärjestelmä antaa kuljettajille mahdollisuuden valita tehon, joka vastaa parhaiten ajo-olosuhteita. Matalan tehon ohjelma tarjoaa 75 % maksimitehosta ja pehmeämmän kaasunvasteen.
TALOUDELLISEN AJON MERKKIVALO
Moottorinohjausyksikkö kontrolloi polttoaineensyöttöä ja taloudellisen ajon ECO-merkkivalo ilmaisee, kun ajo on taloudellisinta.
TEKNISET TIEDOT
Tarvitsetko pyörän ostoon rahoituksen?
Ei huolta, EMC:ltä löydät erilaisia rahoitusvaihtoehtoja tarpeesi mukaan.
Lisätietoa rahoituksista löydät täältä.
Toimitamme laitteen myös halutessasi kotiisi.
Kysy lisää myyjiltämme: mpmyynti@emc24.fi tai 08 534 6550
Ota rohkeasti yhteyttä jos sinulla on kysyttävää:
Liity uutiskirjeemme tilaajaksi ja saat uutiset ja tarjoukset tietoosi aina ensimmäisenä!