Kawasaki Ninja ZX-4R 2024

Hinta alkaen:

11900.00

Ladataan...
11900
249
15
5.99
5.99
5.99
5.99
5.99
0.5
0.2
0.5
0.2
0.5
0.2
0.5
0.2
0.5
0.2

Rahoituslaskelma on suuntaa antava. Lopullinen rahoitushinta lasketaan kaupanteon yhteydessä

Ninja ZX-4R

400-kuutioisten urheilupyörien luokkaan Kawasaki tuo vallankumouksellisen Supersport-mallin. Ninja ZX-4R:ssä on luokkansa tehokkain 400-kuutioinen rivinelonen kompaktissa rungossa. Niin radalla kuin kadullakin, Ninja ZX-4R:n ennennäkemättömän tehon, jännittävän korkeakierroksisen ulvonnan ja terävän, ketterän käsiteltävyyden kokeminen herättää varmasti sisäisen Supersport-ajajan sinussa.

Toimistokulut

Toimistokulut sisältävät mm. laitteen kasaamisen sekä vaadittavat paperityöt kuten rekisteröinnin.

Kotiintoimitus

Noudan laitteen sovittuna aikana EMC:n myymälästä Vasaratie 2, 90410 Oulu.

Laite toimitetaan haluamaasi osoitteeseen Manner-Suomessa. Kotiintoimitus ei sisällä vaihtolaitteen noutoa, nouto sovittavissa erikseen.

Laitteen hinta: 11900.00
Varusteet yhteensä:
Kokonaishinta:

Kawasaki Ninja ZX-4R 2024

Kawasaki Ninja ZX-4R

400-kuutioisten urheilupyörien luokkaan Kawasaki tuo vallankumouksellisen Supersport-mallin. Ninja ZX-4R:ssä on luokkansa tehokkain 400-kuutioinen rivinelonen kompaktissa rungossa. Niin radalla kuin kadullakin, Ninja ZX-4R:n ennennäkemättömän tehon, jännittävän korkeakierroksisen ulvonnan ja terävän, ketterän käsiteltävyyden kokeminen herättää varmasti sisäisen Supersport-ajajan sinussa.

399 cm³ Sylinteritilavuus
57 kW {77 hv} / 14500 min Maksimiteho

 

OMINAISUUDET

Trellis Frame with Optimised Rigidity Balance

Ristikkorunko optimoidulla jäykkyystasapainolla

Kawasakin edistyksellisellä dynaamisella jäykkyysanalyysillä suunniteltu, korkealujuusteräksestä valmistettu ristikkorunko tarjoaa tarvittavan tasapainon lujuuden ja rungon jouston välillä Ninja ZX-4R:n ketterän supersport-tyyppisen käsittelyn saavuttamiseksi.

 

Trellis Frame with Optimised Rigidity Balance

Superbike-maailmanmestaruussarjasta inspiroitunut rungon suunnittelu

Tärkeät rungon mitat (painopisteen sijainti, takahaarukan nivelen sijainti, moottorin akselien sijainnit, caster-kulma jne.) ovat saaneet inspiraationsa Kawasakin World Superbike Ninja ZX-10RR -kilpapyörästä, tuoden WorldSBK:n rungon suunnittelufilosofian 400-kuutioiseen luokkaan.

 

All-New In-Line Four Engine

Täysin uusi rivinelosmoottori

Uusi 399 cm³ nestejäähdytteinen DOHC-rivinelosmoottori työntää teknologian rajoja ja johtaa mukavasti 400-kuutioisten luokkaa*. Muista Ninja ZX -malleista saaduilla tiedoilla kehitetty tehomoottori tarjoaa luokkansa parhaan tehon ja kierrosalueen, joka ulottuu yli 15 000 kierrokseen minuutissa.

 

All-New In-Line Four Engine

Luokkansa johtava moottorin suorituskyky

Kawasaki vie 400-kuutioisen moottorin suorituskyvyn uudelle tasolle saavuttaen ennennäkemättömän 57 kW:n (77 hv) tehon. Moottorin ulvonta sen kierrosten noustessa yli 15 000 kierrokseen minuutissa lisää ajajan jännitystä. Nopeasti kiertävää luonnetta ja välitöntä kaasuvasteetta täydentää joustava luonne, joka tarjoaa vahvan vääntömomentin matalilla ja keskikierroksilla kaupunkiajoon sekä ulvovan korkeakierroksisen tehon, joka on ihanteellinen urheilu- tai rata-ajoon. Hienoa, että sain tallennettua nämä tiedot. Nämä käännökset antavat kattavan kuvan Ninja ZX-4R:n teknisistä ominaisuuksista ja suorituskyvystä. Tekstit sopivat erinomaisesti EMC24:n markkinointimateriaaleihin ja tuotekuvauksiin.

 

Dual Front Disc Brakes

Kaksois-etulevyjarrut

ZX-4R:n kaksi ø290 mm etujarrulevyä ja radiaalisesti kiinnitetyt yksipalaiset jarrusatulat tarjoavat varman pysähtymisvoiman sekä erinomaisen jarrutuntuman, joka herättää luottamusta niin radalla kuin kadullakin.

 

Fierce Ninja ZX Styling

Voimakas Ninja ZX -muotoilu

400-kuutioisen luokan tehokkaimmalle pyörälle sopivasti Ninja ZX-4R:n aggressiivinen Ninja-muotoilu huokuu hillityn voiman ja räjähtävän toiminnan ilmapiiriä.

 

Fierce Ninja ZX Styling

Korkeakierroksinen Suorituskyky

Yli 15 000 kierrokseen ulottuva punaraja kertoo sen ulvontapotentiaalista, ja tässä moottorissa on kilpa-ajosta inspiroitunutta teknologiaa, jota löytyy myös Ninja ZX-10R:stä. Korkeat kierrokset tuottavat tunnusomaisen, jännittävän moottoriäänen, joka on ominaista Kawasakin tehokkaalle rivinelosmoottorille.

 

Smartphone Connectivity

Älypuhelinyhteys

Mittaristoon sisäänrakennettu Bluetooth-teknologia mahdollistaa yhteyden älypuhelimiin ”RIDEOLOGY THE APP” -sovelluksen kautta, mahdollistaen ajajien pääsyn mittariston toimintoihin parantaen ajokokemusta.

 

Ergonomics for Control and Comfort

Ergonomia hallintaa ja mukavuutta varten

Luonnollisen aggressiivinen ajoasento (enemmän eteenpäin kallistunut kuin Ninja 400:ssa, mutta silti hieman rento) antaa ajajien hyödyntää Ninja ZX-4R:n ketterää käsittelyä. Polttoainesäiliö tuntuu hoikalta edistäen hyvää kontaktia pyörään, kun taas kiinteän istuintyynyn muoto helpottaa ajajan painonsiirtoa urheilullisessa ajossa ja on mukava pidemmillä matkoilla.

 

High-Grade Suspension

Korkealaatuinen jousitus

Ninja ZX-4R:n ø37 mm USD-etuhaarukka käyttää SFFBP-sisäosia tarjoten sekä rata-ajon suorituskykyä että jokapäiväistä käytettävyyttä, kun taas Horizontal Back-link -takajousitus tarjoaa progressiivisen luonteen. Ninja ZX-4RR:n etuhaarukka sisältää säädettävän esijännityksen tarjoten lisää säätömahdollisuuksia.

 

Ram Air Intake

Ram Air -ilmanotto

Keskelle sijoitettua Ram Air -ilmanottoa täydentää Ninja H2:sta saadun palautteen perusteella suunniteltu sivussa oleva Ram Air -kanava, joka ohjaa ilman ilmanpuhdistimeen ja edistää erinomaista suorituskykyä. Sen aggressiivinen ulkonäkö ja imuääni täydentävät ulvovan rivinelosmoottorin kokemusta ja identifioivat pyörän visuaalisesti yhdeksi Kawasakin Ninja ZX -malleista.

 

All-LED Lighting

Täys-LED-valaistus

Kaksoisetuajovaloista Ninja ZX-10R:stä inspiroituun takavaloon, kaikki Ninja ZX-4R:n valot ovat LED-tekniikkaa.

 

Integrated Riding Modes

Integroidut ajotilat

Neljä integroitua ajotilaa (Sport, Road, Rain tai Rider (manuaalinen)) tekevät helpoksi valita sopivan pidonhallinnan ja tehotilan vallitseviin ajo-olosuhteisiin.

 

TFT Colour Instrumentation with Circuit Mode

TFT-värinäyttö Circuit-ajotilalla

4,3 tuuman täysdigitaalinen TFT-värinäyttö valittavilla näyttötiloilla (Normaali, Rata) näyttää selkeästi tärkeimmät tiedot niin kadulla kuin radallakin. Rata-tila näyttää korostetusti vaihteen asennon, kierrosajat ja kierrosluvun yli 10 000 kierroksen yläpuolella.

 

TFT Colour Instrumentation with Circuit Mode

Laadukkaat Komponentit ja Ominaisuudet

 

 

TEKNOLOGIA

ABS-JARRUJÄRJESTELMÄ
ABS-järjestelmä estää etu-ja takapyörän lukkiutumisen jarruttaessa liukkaalla tienpinnalla tai kovassa jarrutuksessa ja helpottaa kuljettajaa hallitsemaan pyörää.

LUE LISÄÄ

 

VAAKATASOINEN TAKAJOUSITUS
Takajousituksessa vaimennusyksikkö on takahaarukan yläpuolella vaakatasossa. Sijoituksella saadaan enemmän tilaa suuremmalle äänenvaimentimen esikammiolle, jolloin voidaan käyttää pienempikokoisia äänenvaimentimia.

LUE LISÄÄ

 

ELECTRONIC THROTTLE VALVES
Electronic Throttle Valves allow the ECU to deliver the ideal amount of fuel and air to the engine.

LUE LISÄÄ

 

YHDISTELMÄLUISTOKYTKIN
FCC Assist & Slipper -kytkimessä on käyttöä keventävä mekanismi ja luistokytkin estämään takapyörän pidon menettämistä vaihdettaessa pienemmälle vaihteelle.

LUE LISÄÄ

 

3-MODE KTRC-LUISTONESTOJÄRJESTELMÄ
3-Mode KTRC- luistonestojärjestelmästä löytyy kolme asetusvaihtoehtoa niin sporttiseen kuin varovaisempaan ajoon liukkaalla alustalla.

LUE LISÄÄ

 

TEHONVALINTAJÄRJESTELMÄ
Tehonvalintajärjestelmä antaa kuljettajille mahdollisuuden valita tehon, joka vastaa parhaiten ajo-olosuhteita. Matalan tehon ohjelma tarjoaa 75 % maksimitehosta ja pehmeämmän kaasunvasteen.

LUE LISÄÄ

 

TALOUDELLISEN AJON MERKKIVALO
Moottorinohjausyksikkö kontrolloi polttoaineensyöttöä ja taloudellisen ajon ECO-merkkivalo ilmaisee, kun ajo on taloudellisinta.

LUE LISÄÄ

 

TEKNISET TIEDOT

Moottori
Moottorin tyyppi
Nestejäähdytteinen nelitahtinen nelisylinterinen rivimoottori
Sylinteritilavuus
399 cm³
Sylinterin halkaisija x iskun pituus
57 x 39,1 mm
Puristussuhde
12.3:1
Venttiilijärjestelmä
DOHC, 16 venttiiliä
Polttoainejärjestelmä
Fuel Injection: Ø 34 mm x 4
Käynnistysjärjestelmä
Sähkö
Voitelu
Painevoitelu, märkä öljypohja

 

Suorituskyky & Voimansiirto
Maksimiteho
57 kW {77 hv} / 14500 min
CO2-päästöt
TBA g/km
Maksimivääntö
39 N•m {4 kgf•m} / 13000 min
Vaihteisto
6 vaihdetta
Toisioveto
Koteloitu ketju
Ensiövedon välityssuhde
2.029 (69/34)
Välityssuhde, 1. vaihde
2.929 (41/14)
Välityssuhde, 2. vaihde
2.056 (37/18)
Välityssuhde, 3. vaihde
1.619 (34/21)
Välityssuhde, 4. vaihde
1.333 (32/24)
Välityssuhde, 5. vaihde
1.154 (30/26)
Välityssuhde, 6. vaihde
1.037 (28/27)
Toisovedon välityssuhde
3.429 (48/14)
Kytkin
Märkä monilevy

 

Jarrut & Jousitus
Jarrut, etu
Dual semi-floating ø290 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Jarrut, taka
Single 220 mm disc. Caliper: Single-piston
Jousitus, etu
ø37 mm inverted fork (SFF-BP) with top-out springs
Jousitus, taka
Horizontal Back-link, gas-charged shock with spring preload adjustability

 

Runko & Mitat
Rungon tyyppi
Ristikko, suurlujuusteräs
Takaylitys
97 mm
Etupyörän liike
120 mm
Takapyörän liike
112 mm
Rengas, etu
120/70ZR17M/C (58W)
Rengas, taka
160/60ZR17M/C (69W)
P x L x K
1990 x 765 x 1110 mm
Akseliväli
1380 mm
Maavara
135 mm
Polttoainesäiliön tilavuus
15 litraa
Istuinkorkeus
800 mm
Omamassa
189 kg

Tarvitsetko pyörän ostoon rahoituksen?
Ei huolta, EMC:ltä löydät erilaisia rahoitusvaihtoehtoja tarpeesi mukaan.

Lisätietoa rahoituksista löydät täältä.

Toimitamme laitteen myös halutessasi kotiisi.

Kysy lisää myyjiltämme: mpmyynti@emc24.fi tai 08 534 6550

Ota rohkeasti yhteyttä jos sinulla on kysyttävää:

mpmyynti@emc24.fi
08 534 6550