Search
Close this search box.

Kawasaki Ninja ZX-6R 2024

Hinta alkaen:

16900.00

Ladataan...
16900
249
15
6.99
7.49
7.99
8.49
8.49

Rahoituslaskelma on suuntaa antava. Lopullinen rahoitushinta lasketaan kaupanteon yhteydessä

Ninja ZX-6R

Experience Supersport Obsession with the new Ninja ZX-6R motorcycle. Push all boundaries with unrivaled performance during sport riding. To us, the ability to inspire full confidence and clarity when needed most is the highest exhilaration.

Toimistokulut

Toimistokulut sisältävät mm. laitteen kasaamisen sekä vaadittavat paperityöt kuten rekisteröinnin.

Kotiintoimitus

Noudan laitteen sovittuna aikana EMC:n myymälästä Vasaratie 2, 90410 Oulu.

Laite toimitetaan haluamaasi osoitteeseen Manner-Suomessa. Kotiintoimitus ei sisällä vaihtolaitteen noutoa, nouto sovittavissa erikseen.

Laitteen hinta: 16900.00
Varusteet yhteensä:
Kokonaishinta:

Kawasaki Ninja ZX-6R 2024

Kawasaki Ninja ZX-6R

SUPERSPORT OBSESSION
Experience Supersport Obsession with the new Ninja ZX-6R motorcycle. Push all boundaries with unrivaled performance during sport riding. To us, the ability to inspire full confidence and clarity when needed most is the highest exhilaration.

636 cm³ Sylinteritilavuus
91 kW {124 hv} / 13000 min Maksimiteho

VÄRIVAIHTOEHDOT

Lime Green / Ebony  Lime Green / Ebony

Metallic Graphite Grey / Metallic Diablo Black Metallic Graphite Grey / Metallic Diablo Black

 

OMINAISUUDET

3D Interwoven Bodywork

3D Interwoven Bodywork

Like the design of the tail cowl, the front and side cowls use interwoven layers to create a 3D effect, with the multiple layers adding to the high-class design. The bodywork’s smooth, flowing design draws the eye from head to tail and hints at the Ninja ZX-6R’s street-focused supersport performance.

 

Sporty Windshield

Sporty Windshield

Short windshield contributes to the Ninja ZX-6R’s supersport image. Like the Ninja ZX-10R, the front cowl supports the sides of windshield. Holes in the windshield relieve pressure build-up behind the screen to help reduce buffeting when riding at elevated speeds.

 

636 cm3 Liquid- Cooled, 4-Stroke In-Line Four

636 cm3 Liquid- Cooled, 4-Stroke In-Line Four

The advantage offered by the Ninja ZX- 6R’s 37 cm3 greater displacement is significant for real world riding exhilaration. Greater performance across the rpm range is welcome when sport riding, both on back roads and on the racetrack. But stronger low and mid-range torque compared to “ordinary” mid-size supersport models also offers increased usability in everyday streetriding situations, like riding in stop-and-go city traffic or accelerating to pass another vehicle on the highway. Updates for 2024 include emissions-related adjustments.

 

Smooth, Flowing Ninja ZX Styling

Smooth, Flowing Ninja ZX Styling

All-new styling is inspired by the Ninja ZX-10R while embodying the ideal supersport image. New front and side cowls create a design that flows smoothly from head to tail. Compact new headlights and an intricately layered front cowl give the Ninja ZX-6R its new “face,” while blacked out engine covers and silencer add to the supersport image and LED turn signals complete an all-LED lighting package.

 

TFT Colour Instrumentation

TFT Colour Instrumentation

The new 4.3” all-digital TFT colour instrumentation gives the cockpit a high-tech, high-grade appearance. In addition to smartphone connectivity, the new meter also offers a number of meter features unavailable on the previous model.

 

Large Brake Discs, Monobloc Calipers

Large Brake Discs, Monobloc Calipers

Highly rigid, radial-mount monobloc calipers deliver a firm feel at the lever for superb control. Large ø310 mm disc brakes and a radialpump front brake master cylinder complete the front brake package, ensuring powerful braking with excellent feel. A ø220 mm disc brake and lightweight caliper slows the rear wheel. New round discs similar in style to those of the Ninja ZX-10R contribute to the strong Ninja ZX family image.

 

Integrated Riding Modes

Integrated Riding Modes

Four integrated riding modes (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) make it simple to select a level of traction control and power mode to suit the current riding conditions.

 

 

TEKNOLOGIA

KIBS-JARRUJÄRJESTELMÄ
Kawasaki on kehittänyt Supersport-pyöriin KIBS-jarrujärjestelmän parantaakseen hidastuvuutta jarrutuksessa.

LUE LISÄÄ

ABS-JARRUJÄRJESTELMÄ
ABS-järjestelmä estää etu-ja takapyörän lukkiutumisen jarruttaessa liukkaalla tienpinnalla tai kovassa jarrutuksessa ja helpottaa kuljettajaa hallitsemaan pyörää.

LUE LISÄÄ

KQS – KAWASAKI QUICK SHIFTER
KQS (Kawasaki Quick Shifter) enables clutchless up- and downshifts.

LUE LISÄÄ

YHDISTELMÄLUISTOKYTKIN
FCC Assist & Slipper -kytkimessä on käyttöä keventävä mekanismi ja luistokytkin estämään takapyörän pidon menettämistä vaihdettaessa pienemmälle vaihteelle.

LUE LISÄÄ

3-MODE KTRC-LUISTONESTOJÄRJESTELMÄ
3-Mode KTRC- luistonestojärjestelmästä löytyy kolme asetusvaihtoehtoa niin sporttiseen kuin varovaisempaan ajoon liukkaalla alustalla.

LUE LISÄÄ

TEHONVALINTAJÄRJESTELMÄ
Tehonvalintajärjestelmä antaa kuljettajille mahdollisuuden valita tehon, joka vastaa parhaiten ajo-olosuhteita. Matalan tehon ohjelma tarjoaa 75 % maksimitehosta ja pehmeämmän kaasunvasteen.

LUE LISÄÄ

TALOUDELLISEN AJON MERKKIVALO
Moottorinohjausyksikkö kontrolloi polttoaineensyöttöä ja taloudellisen ajon ECO-merkkivalo ilmaisee, kun ajo on taloudellisinta.

LUE LISÄÄ

TEKNISET TIEDOT

Moottori
Moottorin tyyppi
Nestejäähdytteinen nelitahtinen nelisylinterinen rivimoottori
Sylinteritilavuus
636 cm³
Sylinterin halkaisija x iskun pituus
67 x 45,1 mm
Puristussuhde
12.9:1
Venttiilijärjestelmä
DOHC, 16 venttiiliä
Polttoainejärjestelmä
Fuel injection: Ø38 mm x 4 with oval sub-throttles
Sytytysjärjestelmä
Digital
Käynnistysjärjestelmä
Sähkö
Voitelu
Painevoitelu, öljysumppu, öljynjäähdytin

 

Suorituskyky & Voimansiirto
Maksimiteho
91 kW {124 hv} / 13000 min
Polttoaineenkulutus
6,1 l/100 km
CO2-päästöt
145 g/km
Maksimiteho, RAM Air
95,2 kW {129 hv} / 13000 min
Maksimivääntö
69 N•m {7 kgf•m} / 10800 min
Vaihteisto
6 vaihdetta
Toisioveto
Koteloitu ketju
Ensiövedon välityssuhde
1.900 (76/40)
Välityssuhde, 1. vaihde
2.846 (37/13)
Välityssuhde, 2. vaihde
2.200 (33/15)
Välityssuhde, 3. vaihde
1.850 (37/20)
Välityssuhde, 4. vaihde
1.600 (32/20)
Välityssuhde, 5. vaihde
1.421 (27/19)
Välityssuhde, 6. vaihde
1.300 (26/20)
Toisovedon välityssuhde
2.867 (43/15)
Kytkin
Märkä monilevy, manuaalinen

 

Jarrut & Jousitus
Jarrut, etu
Dual semi-floating 310 mm discs. Caliper: dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Jarrut, taka
Single 220 mm disc. Caliper: single-bore pin-slide
Jousitus, etu
41 mm inverted fork (SFF-BP) with rebound and compression damping and spring preload adjustability, and top-out springs
Jousitus, taka
Bottom-Link Uni Trak, gas-charged shock with piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability

 

Runko & Mitat
Rungon tyyppi
Perimeter-runko, alumiini
Takaylitys
101 mm
Etupyörän liike
120 mm
Takapyörän liike
151 mm
Rengas, etu
120/70ZR17M/C (58W)
Rengas, taka
180/55ZR17M/C (73W)
Ohjauskulma V/O
27° / 27°
P x L x K
2025 x 710 x 1105 mm
Akseliväli
1400 mm
Maavara
130 mm
Polttoainesäiliön tilavuus
17 litraa
Istuinkorkeus
830 mm
Omamassa
198 kg

Tarvitsetko pyörän ostoon rahoituksen?
Ei huolta, EMC:ltä löydät erilaisia rahoitusvaihtoehtoja tarpeesi mukaan.

Lisätietoa rahoituksista löydät täältä.

Toimitamme laitteen myös halutessasi kotiisi.

Kysy lisää myyjiltämme: mpmyynti@emc24.fi tai 08 534 6550

Ota rohkeasti yhteyttä jos sinulla on kysyttävää:

mpmyynti@emc24.fi
08 534 6550